Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Eline Gelder - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Eline Gelder - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen...

Blijf op de hoogte en volg Eline

29 Augustus 2014 | Nederland, Utrecht

Nog 2 dagen dan is het zo ver. Zondag vlieg ik dan toch echt naar Zuid-Afrika. Mijn koffers zijn zo goed als gepakt en alles is gefixt.
Ik heb er echt super veel zin in maar vind het ook best wel spannend hoor :)
Gelukkig kan ik samen vliegen met een vrouw die ook Bij Rehoboth gaat werken dus het gaat vast helemaal goed komen.

Verder heb ik dit reisdagboek aangemaakt en wil ik proberen met enige regelmaat jullie mijn belevenissen te vertellen maar je weet het nooit met internet in Afrika ..... Dus het kan zijn dat het allemaal wat langer duurt dan gewend enzo :)



  • 29 Augustus 2014 - 16:16

    Janneke:

    GAAF! Ga met God en Hij zal met je zijn!!!
    Dat wensen we je toe. Een goede reis!

  • 29 Augustus 2014 - 17:38

    Hannie:

    Spannend, maar ook mooi! Geniet ervan. Het is echt de moeite waard. Doe ze de groeten

  • 29 Augustus 2014 - 23:35

    Anke:

    Lieve Eline,
    ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
    geniet maar volop. Wel af en toe skypen hoor!
    Ga met God. Xxx

  • 30 Augustus 2014 - 17:23

    Johan:

    Mooi, Eline!
    Ik herinner me als 'gisteren'
    hoe je me vertelde van je droom.
    Super nu te lezen
    hoe je ermee wakker wordt!
    Zegen!
    Ik hoop je te volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 3321

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 29 November 2014

Medisch vrijwilliger bij Rehoboth

Landen bezocht: